AYDIN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ENGELLİ PERSONEL ATAMALARI DUYURUSU

ENGELLİ PERSONEL ATAMALARI DUYURUSU

ENGELLİ PERSONEL ATAMALARI DUYURUSU

Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM) EKPSS veya Kura sonucuna göre İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü emrine yerleştirmesi yapılan engelli (aday) personelin kadrolarına atama işlemleri Valiliğimizce yürütülecektir.
        İlimize yerleştirildiği halde başka İlde görev yapmak isteyen engelli (aday) personelin göreve başlatılmadan tercih ettikleri İle atamalarının yapılabilmesi için tercih sonuç belgesi ve tercihte bulundukları dilekçelerinin (şahsen veya posta yolu ile) İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi- 3 (Personel Atama) Şubesine 28.01.2020 tarihi mesai bitimine kadar teslim edilmesi gerekmektedir.

           Adaylardan İstenilen Belgeler 

-          Engelli Sağlık Kurulu Raporu 
-          Diploma aslı veya onaylı örneği 
-          Engelli Personel Atama Başvuru Formu (Ek-3) / Tıklayınız
-          Adli ve Arşiv Sicil Kaydı
-          3 Adet Vesikalık ve 1 adet biyometrik fotoğraf 
-          2019  EKPSS/Kura  ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi 
-          Askerlik Durum Belgesi
-          Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi 
-          Mal Bildirimi / Tıklayınız

-          Form dilekçe için Tıklayınız.

-          Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu /Tıklayınız (Form daktilo yada bilgisayar ile doldurulacaktır)

-          Gerekli hallerde 657 Sayılı Kanunun değişik 40.maddesi gereği kazai rüşt kararı

  Atama için aranılan koşulları taşımayan, gerçeğe aykırı beyanda bulunanlar ile  yukarıda sayılan belgeleri 28.01.2020 tarihine kadar İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları  Yönetimi-3 (Personel Atama) Şubesine teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.

  İlgililere duyurulur.

Meşrutiyet Mah. Kültür Cad. Merkez/AYDIN - (256) 2151028-2151007

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.