AYDIN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Destek Personeli (Aşçı, Aşçı Yardımcısı) Alımı

Sözleşmeli Destek Personeli (Aşçı, Aşçı Yardımcısı) Alımı

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINCA İSTİHDAM EDİLECEK DESTEK PERSONELİ (AŞÇI, AŞÇI YARDIMCISI)  EK ALIM KAPSAMINDA ATAMASI İLİMİZE YAPILANLARDAN GÖREVE BAŞLAMADAN ÖNCE İSTENEN BELGELER

 

1-       Başvuru Sonuç Belgesi,

 

2-       2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi,

 

3-       Diploma ve e-Devlet üzerinden alınacak mezuniyet belgesi,

 

4-       Aşçı ve aşçı yardımcısı unvanına yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belge,

 

5-       E- devlet üzerinden alınacak barkodlu güncel tarihli adli sicil ve arşiv kaydını gösterir belge,

 

6-       Sağlık kurulu raporu, (mesleğin ifasına engel olacak bir hastalığı bulunmadığına ilişkin, tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu)

7-       Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı alıp/almadığınıza dair dilekçe Tıklayınız.

 

8-       Mal Bildirimi Tıklayınız

 

9-       Askerlik Durum Belgesi (Adaylardan askerlik hizmetini ifa edenlerden ya da edecek olanlar, Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar'ın "Yeniden Hizmete Alınma" başlıklı Ek-1 maddesi hükmü çerçevesinde görev yapacakları/yaptıkları kurumuna yazılı talepte bulunmaları halinde pozisyonları saklı tutulur)

10-    3 adet Vesikalık, 1 adet Biometrik fotoğraf, (Son 6 ay içinde çekilmiş)

11-    SGK Hizmet Belgesi (Güncel Tarihli ve e- devlet üzerinden alınacak barkodlu nüshası)

12-    Tercih Edilecek Okullar ve Başvuru Tercih Formu:

- Aşçı Ataması İçin TIKLAYINIZ 

- Aşçı Tercih Formu için TIKLAYINIZ  

- Aşçı Yardımcısı Ataması İçin TIKLAYINIZ

- Aşçı Yardımcısı Tercih Formu için TIKLAYINIZ

Not:

1-       Belgelerin son teslim tarihi: 04.11.2022 tarihi Cuma günü mesai bitimine kadar.  (17:30)

2-       Belgeler bir dosya içerisinde şahsen elden ya da Posta ile teslim edilecektir. Süresi dışında yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-       13. maddede her unvan için ayrı ayrı düzenlenen Tercih edilecek okullar listesinden öncelik sırasına göre "Başvuru Tercih Formu" doldurularak belirtilen süre içerisinde elden veya posta yolu ile teslim edilecektir.

4-       İlimizde görev yapacaklara ilişkin görev yerlerinin belirlenmesinde;  Millî Eğitim Bakanlığına Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) Ek Alım İstihdamına İlişkin Duyuru'da belirtilen yerleştirme işlemlerine esas olan öncelik sırasına (1.Lisans Alan Mezunu, 2.Önlisans Alan Mezunu, 3. Ortaöğretim Alan Mezunu, 4.Lisans Sertifikalı Başvuru, 5.Önlisans Sertifikalı Başvuru, 6. Ortaöğretim Sertifikalı Başvuru) göre her adayın yerleştirildiği öğrenim düzeyindeki Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınarak belirlenecektir.

5-       İlimize yerleştirilmesi yapılan adaylar kendilerine yapılacak olan tebligatı beklemeden 21.10.2022 tarihinden itibaren yukarıda istenilen belgeleri Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Yönetimi-3  (Personel Atama) Şubesine elden veya posta yolu ile teslim edeceklerdir.

Adnan Menderes Mah. Doğu Aydın Bulvarı No25/A Efeler / AYDIN - 0 (256) 2151028 2151007

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.