AYDIN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2022 ENGELLİ PERSONEL ATAMALARI DUYURUSU

2022 ENGELLİ PERSONEL ATAMALARI DUYURUSU

2022 ENGELLİ PERSONEL ATAMALARI DUYURUSU

         Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı tarafından EKPSS/Kura sonucuna göre İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü emrine yerleştirilmesi yapılan engelli(aday) personelin memur ve hizmetli kadrolarına atama işlemleri Valiliğimizce yürütülecektir.

              İlimize yerleştirildiği halde başka bir ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personelin göreve başlatılmadan tercih ettikleri İle atamalarının yapılabilmesi için  istekleri doğrultusunda İller arası yer değişikliği işlemleri gerçekleştirilecektir.

                Engelli (aday) personelin istedikleri İl'e atamalarının yapılması için tercih sonuç belgesi ve tek İl tercihinde bulunduklarına ilişkin dilekçelerinin  (şahsen veya posta yolu ile ayrıca personelatama09@meb.gov.tr eposta adresine) İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi-3 (Personel Atama) Şubesine 11.03.2022 Cuma günü mesai bitimine kadar teslim edilmesi gerekmektedir. (Dilekçe örneği için TIKLAYINIZ)

                Adaylardan İstenilen Belgeler

·         Engelli Sağlık Kurulu Raporu (Aslı ve varsa E-Devlet üzerinden alınacak barkodlu nüshası)

·         Öğrenim Belgesinin aslı, fotokopisi ve E-devlet üzerinden alınacak barkodlu mezuniyet belgesi

·         Engelli Personel Atama Başvuru Formu (Ek-4) / Tıklayınız

·         E-Devlet üzerinden alınacak barkodlu  Adli ve Arşiv Sicil Kayıt belgesi

·         3 Adet Vesikalık, 1 Adet Biometrik Fotoğraf

·         2022 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi

·         E-devlet üzerinden alınacak Askerlik Durum Belgesi

·         Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi

·         Mal Bildirimi / Tıklayınız

.         E-devlet üzerinden alınacak Yerleşim Yeri Belgesi

.        Aday, resmi bir kurumda çalışıyorsa çalıştığı kurumdan onaylı hizmet belgesi

.        Aday, sigortalı bir işte çalışıyorsa E-devlet üzerinden alınacak SGK hizmet dökümü

·        Gerekli Hallerde 657 Sayılı Kanunun 40'ıncı Maddesi Gereği Kazai Rüşt Kararı

.        Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi  / Tıklayınız

                Atama için aranılan koşulları taşımayan, gerçeğe aykırı beyanda bulunanlar ile yukarıda sayılan belgeleri 04/04/2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi-3 (Personel Atama) Şubesine teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır. 

NOT:

1-       Muvazzaf askerlik görevini yerine getiren varsa hak sahiplerinin atama hakkının saklı tutulmasına ilişkin dilekçe verilmesi gerekmektedir.

2-       Belgeler bir dosya içerisinde teslim edilecektir.

Adnan Menderes Mah. Doğu Aydın Bulvarı No25/A Efeler / AYDIN - 0 (256) 2151028 2151007

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.