2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu kapsamında devlet korumasından yararlanmış gençlerin istihdamına yönelik Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca 27.09.2022 tarihinde gerçekleştirilen 2022-2 Eylül dönemine ait kura sonucuna göre İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğüne memur unvanlarında yerleştirilmesi yapılanların aşağıda yazılı belgelerle birlikte 14.10.2022 Cuma günü mesai bitimine (17.30) kadar şahsen veya noter aracılığıyla vekalet verecekleri kişiler vasıtasıyla başvuru evraklarını, Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi-3 (Personel Atama) Şubesine teslim etmeleri gerekmektedir.
Posta ile yapılan müracaatlar ile süresi dışında yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
İlgililere önemle duyurulur.
İstenen Belgeler
1- Personel Atama Başvuru Formu ( Ek-4 ) / Tıklayınız
2- Öğrenim Belgesinin Aslı ve fotokopisi / e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezuniyet belgesi
3- Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi (Onay İşlemi İl Milli Eğitim Müdürlüğünde yapılacaktır)
4- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi
5- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu Adli ve Arşiv Sicil Kayıt belgesi
6- 3 Adet Vesikalık, 1 adet Biometrik Fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş)
7- Mal Bildirimi / Tıklayınız
8- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu Yerleşim Yeri Belgesi
9- Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı)
10- Sağlık Raporu aslı veya e-Devlet üzerinden barkodlu olması
11-Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi / Tıklayınız
NOT:
1- Muvazzaf askerlik görevini yerine getiren varsa hak sahiplerinin atama hakkının saklı tutulmasına ilişkin dilekçe vermesi gerekmektedir.
2- Belgeler bir dosya içerisinde teslim edilecektir.