AYDIN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamı - Başvuru Evraklarının Teslimi

Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamı - Başvuru Evraklarının Teslimi

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST  VE DESTEK PERSONELİ (AŞÇI, AŞÇI YARDIMCISI) KAPSAMINDA ATAMASI İLİMİZE YAPILANLARDAN GÖREVE BAŞLAMADAN ÖNCE İSTENEN BELGELER

 

1-       Başvuru Sonuç Belgesi,

 

2-       2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi,

 

3-       Diploma veya e-Devlet üzerinden alınacak mezuniyet belgesi,

 

4-       Aşçı ve aşçı yardımcısı unvanına yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belge,

 

5-       Güncel tarihli adli sicil ve arşiv kaydını gösterir belge,

 

6-       Sağlık kurulu raporu, (mesleğin ifasına engel olacak bir hastalığı bulunmadığına ilişkin, tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu)

7-       Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı alıp/almadığınıza dair dilekçe için TIKLAYINIZ.

 

8-       Mal Bildirimi TIKLAYINIZ

 

9-       Askerlik Durum Belgesi (Adaylardan askerlik hizmetini ifa edenlerden ya da edecek olanlar, Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar'ın "Yeniden Hizmete Alınma" başlıklı Ek-1 maddesi hükmü çerçevesinde görev yapacakları/yaptıkları kurumuna yazılı talepte bulunmaları halinde pozisyonları saklı tutulur)

 

10-    Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi,

 

11-    3 adet Vesikalık, 1 adet Biometrik fotoğraf, (Son 6 ay içinde çekilmiş)

12-    SGK Hizmet Belgesi (Güncel Tarihli)

13-    Tercih Edilecek Okullar ve Başvuru Tercih Formu:

       - Aşçı Ataması İçin TIKLAYINIZ EK1 (TERCİH EDİLEBİLECEK OKULLARIN LİSTESİ)

      - Aşçı Ataması İçin TIKLAYINIZ EK2 ( BAŞVURU TERCİH FORMU)

       - Aşçı Yardımcısı Ataması İçin TIKLAYINIZ EK1 (TERCİH EDİLEBİLECEK OKULLARIN LİSTESİ)

- Aşçı Yardımcısı Ataması İçin TIKLAYINIZ EK2 ( BAŞVURU TERCİH FORMU) 

 - Fizyoterapist Ataması için  TIKLAYINIZ  EK1 (TERCİH EDİLEBİLECEK KURUMLARIN LİSTESİ)  

 - Fizyoterapist Ataması için  TIKLAYINIZ  EK2 (BAŞVURU TERCİH FORMU)                                                    

Not:

1-       Belgelerin son teslim tarihi: 17.12.2021 tarihi Cuma Günü Mesai (17:30) Bitimine kadar.

2-       Belgeler bir dosya içerisinde teslim edilecektir. Posta ile yapılan müracaatlar ile süresi dışında yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-       13. maddede her unvan için ayrı ayrı düzenlenen Tercih edilecek okullar listesinden öncelik sırasına göre "Başvuru Tercih Formu" doldurularak belirtilen süre içerisinde elden teslim edilecektir.

4-       İlimizde görev yapacaklara ilişkin görev yerlerinin belirlenmesinde;  Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamına İlişkin Duyuru'da belirtilen yerleştirme işlemlerine esas olan öncelik sırasına (1.Lisans Alan Mezunu, 2.Önlisans Alan Mezunu, 3. Ortaöğretim Alan Mezunu, 4.Lisans Sertifikalı Başvuru, 5.Önlisans Sertifikalı Başvuru, 6. Ortaöğretim Sertifikalı Başvuru) göre her adayın yerleştirildiği öğrenim düzeyindeki Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınarak belirlenecektir.

5-       İlimize yerleştirilmesi yapılan adaylar kendilerine yapılacak olan tebligatı beklemeden 06/12/2021 tarihinden itibaren yukarıda istenilen belgeleri, belirtilen süreler içerisinde Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Yönetimi-3  (Personel Atama) Şubesine elden teslim edeceklerdir.

Adnan Menderes Mah. Doğu Aydın Bulvarı No25/A Efeler / AYDIN - 0 (256) 2151028 2151007

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.